Kezdőoldal
Akcióink
Csináld magad
Szolgáltatások
Állás!
Hírek
Irodám
Használt
Webshop
Billentyűzet, egér
Biztonságtech., Smarthome
Egyéb kiegészítők
Fotó és digitalizálás
Hangszóró, fejhallgató
Játékvezérlők, Gamepad
Kábelek, USB elosztók
Külső winchester, CD, DVD
Média Lejátszó,TV,konzol
Memóriakártya, Pendrive
Monitor, Projektor
Notebook és kiegészítő
Nyomtató és kellékek
Router és hálózat
Számítógép alkatrész
Szoftverek
Tablet, Telefon, GPS
Webkamera, scanner

- Céginfo
- Adatvédelem
- Ügyfélszolgálat
- Vásárlás elötti tudnivalók
- Vásárlási információk
- Fizetési módok
- Szállítási tudnivalók
- Garancia, jótállás

Térkép

Írjon nekünk skypeon:


kereskedők: lingvincomp
Vásárlási információk

A www.lingvin.hu internetes címen elérhető webáruházban szereplő termékek képezik az üzlet és a vásárlók közti szerződés tárgyát. A webáruházban szereplő termékek a következő módokon rendelhetők meg, akár házhozszállítással, akár az üzlet telephelyén történő személyes átvétellel:

1. Webáruházban történő megrendelés

2. Telefonon, nyitvatartási időben hétfőtől péntekig de. 9 és du. 18 óra között, szombaton 10 és 12 óra között.

3. Személyesen, nyitvatartási időben hétfőtől péntekig de. 9 és du. 18 óra között, szombaton 10 és 12 óra között.

4. E-mailben, a lingvin@lingvin.hu címen.

A szerződés elektronikus úton történő megkötésére, azaz a termékek webáruházban történő megrendelésére a következő lépések megtételén keresztül kerül sor.

1. Regisztráció

A megrendelés első lépéseként a vásárlónak regisztrálnia kell magát internetes oldalunkon. Ehhez a weboldal jobb oldali oszlopában található Bejelentkezés ablak "Regisztrálok" gombjára kell kattintani. Az így elért oldalon meg kell adnia egy felhasználói nevet, egy jelszót, a jelszó megerősítését, azt az e-mail címet, amire a rendeléssel kapcsolatos információkat küldhetjük, illetve a vásárló teljes nevét. Ezek az adatokra akkor is szükség van, ha csak foglalást vagy előrendelést szeretne érvényesíteni egy termékre, ha a webáruházban kiválasztott terméket az üzletben szeretné személyesen átvenni, valamint akkor is, ha a terméket házhozszállítással szeretné megrendelni. Ez utóbbi esetben néhány további adat is szükséges, ki kell tölteni a pontos szállítási címet, illetve meg kell adnia egy olyan telefonszámot, amin a vásárló munkanapokon 9 és 18 óra között elérhető. Ahhoz, hogy rendszerünk ki tudja kalkulálni a rendelés kiszállításának költségét, ki kell választani, hogy a szállítási cím Kecskeméten belterületén, Kecskemét 10 km-es vonzáskörzetén belül, vagy azon kívül, az ország más területén található-e. Országon kívülre történő rendeléseket nem áll módunkban teljesíteni. Utolsó adatként, amennyiben a szállítási címtől eltérő számlázási nevet és címet kíván megadni, kérjük, hogy a megfelelő nevet és címet pontosan adja meg.

 

További tudnivalókat a regisztráció során bevitt adatok javíthatóságával, a regisztráció törlésével, illetve a regisztrációval megadott adatok kezelésével kapcsolatban az Adatvédelem menüpontra kattintva talál.

 

2. Megrendelés

A felhasználói névvel illetve jelszóval való belépést követően van lehetősége termékeket helyezni a kosárba. A termékek kosárba helyezésével a jobb oldali oszlopban tudja figyelemmel kísérni a szállítási költség alakulását. A szállítási költség a szállítási címtől, illetve a megrendelés nagyságától függően változik, a végleges összege a rendelési folyamat végén olvasható. További információkat a szállítási költségekkel és egyéb feltételeivel kapcsolatban a Szállítási tudnivalók menüpontra kattintva talál. Amennyiben a kívánt terméket, vagy termékeket a kosárban elhelyezte, és tovább szeretne lépni a rendelés folyamatában, kattintson a Kassza gombra. Ha a rendelést nem kívánja tovább folytatni, és törölni szeretné a kosarába helyezett termékeket, úgy a Törlés gombra kattintva minden, már előzőleg kiválasztott termék törlődik a kosárból.

 

3. A rendelés módosítása

Amennyiben a kiválasztott termékek darabszámát szeretné módosítani, vagy több termék közül az egyiket törölni a kosárból, arra ezen a ponton van lehetősége. A módosítani kívánt tétel sorában megjelenő + jellel tud további darabszámot hozzáadni a rendelt mennyiséghez, vagy a - jellel elvenni abból. Ha az egyik tételt szeretné teljes egészében törölni, ezt a - jel nyomogatásával tudja megtenni, ha 1 db alá megy a rendelés, az adott tétel sora törlődik a rendelések közül.

 

4. A rendelés elküldése

Ha elégedett a kosarában található termékek darabszámával, és a rendszer által kalkulált szállítási díjjal, a rendelés következő lépéseként kattintson a Rendelés elküldése gombra. Az így elért oldalon megtekintheti és ellenőrizheti megadott adatait, a kosárba helyezett termékek árának végösszegét, és a szállítási díjat. Ezen a ponton még módosítható, hogy valóban kérni szeretné-e a házhozszállítást. Amennyiben úgy dönt, hogy mégis személyesen szeretné átvenni rendelését, válassza a Személyesen a boltban opciót a legördülő menüben, ekkor a szállítási díj természetesen nem kerül kiszámlázásra, a termék foglalásba kerül, és az üzletben személyesen rendelkezhet a számlázási név és cím megadásáról, a termék számláját nem készítjük el előre.

Ezen az oldalon ismétlésül elolvashatja a garanciális, szállítási, vásárlási feltételeinket, melyek tudomásul vételét a "Feltételeket elolvastam, és elfogadom" mondat melletti négyzetre kattintással tudja jelezni, majd a rendelést a Rendelés véglegesítése gombra kattintva tudja érvényesíteni.

 

5. A rendelés nyomonkövetése, módosítása

Leadott rendeléseinket aktuális állapotát bármikor ellenőrizheti a jobb oszlopban található Rendelés nyomkövetése feliratra kattintva. Amíg a termékek státuszánál a Feldolgozás alatt feliratot látja (ami azt jelenti, hogy rendelése feldolgozása mág folyamatban van), van lehetősége a rendelt termékek darabszámát módosítani, új terméket adni a rendeléshez, vagy akár töröltetni is tételeket a rendelésből. Ezt követően a Rendelés Módosítása, újraküldéssel gombra nyomva tudja a módosított rendelést feladni. Módosításokat egészen addig végre tud hajtani rendelésén, amíg a nyomkövetés menüpontban a rendelés státuszánák meg nem jelenik a Kiszállítás alatt felirat.

 

Amennyiben a rendelésének státusza Felfüggesztett, valamilyen oknál fogva a termék szállítása jelenleg nem lehetséges.

ezt többnyire két dolog okozhatja:

Az egyik ok lehet, hogy a megadott adatok nem pontosak, igy a szállítást nem tudjuk megkezdeni. Ekkor ügyfélszolgálatunk próbája az adatokat egyeztetni, és a rendelést helyreállítani.

A másik ok, a megrendelt termék készlethiánya lehet. Ez nagyon ritkán fordul elő, hiszen weboldalunkon csak olyan termékeket szerepeltetünk, ami disztribútorainknál elérhető. Előfordulhat azonban olyan , hogy a két feldolgozás / frissítés között egy adott termékre több megrendelés érkezik, mint a központi raktárban lévő készletek. Ebben az esetben a leghamarabb beérkezett rendelések teljesíthetőek , a készlet erejéig. Rendelés felfüggesztése esetén e-mailban értesítjük Önt a felfüggesztés tényéről, valamint hogy a termék mikor lesz újra elérhető. Természetesen Önnek ezek után is lehetősége van a megrendelés törölni, vagy módosítani. 

 

 

 

A megrendelés visszaigazolásával írásbeli, felek által aláírt szerződés nem jön létre, cégünk a rendelésről írásos, nyomtatott formában megjelenő, később visszakereshető, iktatott nyomtatványokat nem tárol. A rendelés tényéről a kiállított és elküldött Áfás számla szolgáltat egyedüli információt. A megrendelés, illetve a visszaigazolás, egyéb kapcsolattartás magyar nyelven történik.





Keresés
Bejelentkezés
Regisztrálok

Rendelés nyomkövetése

Lingvin 48